Sharon van der Linden (23) heeft op 24 juni 2026 haar zes jaar oude droom waargemaakt met de opening van lunchroom De SmaakeRij in het hart van Oirschot. De nieuwe zaak is gevestigd in het voormalige Hotel De Kroon, dat na een verbouwing van zes maanden een modern interieur heeft gekregen.

De grondige renovatie gaf het gebouw een compleet nieuw, eigentijds uiterlijk. Van der Lindens weg van foodtruck naar een vaste locatie is een belangrijke mijlpaal voor de jonge onderneemster.

De SmaakeRij biedt nu een lunchroom in het centrum van Oirschot, een nieuwe eetgelegenheid voor zowel buurtbewoners als bezoekers. De opening is het resultaat van jarenlange planning en hard werk, waarbij de verbouwing volledig is afgestemd op de visie van Van der Linden.