Jan-Willem Roodbeen en Jeroen Kijk in de Vegte vertrekken na acht jaar bij Radio 2 en stappen over naar Radio 10. Vanaf 1 september nemen zij de ochtendshow over van Gordon en Froukje de Both, zo maakte Talpa maandag bekend. Daarnaast wordt Roodbeen benoemd tot radio director van Radio 10.

In de eerste uitzending na het nieuws vertelde Roodbeen dat ze veel reacties hebben gekregen, zowel lieve als boze berichten van luisteraars.