De gemeente Reusel-De Mierden onderzoekt een andere opzet voor enkele samenwerkingen binnen de Kempen. Een meerderheid van de gemeenteraad steunt deze koers, zo bleek dinsdag.
Het gaat niet per se om een volledige uittreding uit de bestaande samenwerkingsverbanden, maar om het vinden van een beter passende vorm van samenwerking, aldus het raadsdebat.


