Sebastiaan IJsseldijk en zijn vriendin Naomi Diepstraten nemen per 1 juli 2026 restaurant Grillig in Kaatsheuvel over. De naam en het tapasconcept blijven behouden, maar de nieuwe eigenaren voegen een lunchservice toe.
De overname betekent een nieuw hoofdstuk voor het etablissement, dat de bestaande tapasgerechten blijft aanbieden en uitbreidt naar de lunchmarkt. IJsseldijk en Diepstraten willen het karakter van het restaurant behouden en er tegelijkertijd een eigen draai aan geven.
Volgens de nieuwe eigenaren verandert de werkwijze enigszins door de toevoeging van de lunch, maar het kernconcept van tapas blijft onveranderd. Het restaurant blijft opereren onder de naam Grillig.


