De Deense prinses Isabella heeft op dinsdag 23 juni 2026 geluncht met haar grootmoeder, koningin Margrethe, in paleis Fredensborg, na haar afscheid van de middelbare school.
Het Deense hof deelde foto's van de lunch op Instagram, waarop de prinses en de koningin in de paleistuin te zien zijn bij zonnig weer. De maaltijd markeerde het einde van Isabella's middelbareschooltijd.
Het hof gaf geen verdere details over het menu of andere genodigden.
