Sjaak Malenstein (68) uit Zwartebroek rijdt zijn leven lang al Mercedes, maar in zijn autocollectie staat nu ook een Volvo P1800 uit 1961 die hij minstens zo mooi vindt als een Mercedes.

Malenstein, die door de jaren heen verschillende Mercedes-modellen heeft gehad, noemt de Volvo een vreemde eend in de bijt. Hij zegt: "Mijn Mercedes en Volvo moeten mijn liefde nu samen delen."