Lionel Boyce, die Marcus speelt in The Bear, heeft gezegd dat de cast na vijf seizoenen een echte familie werd. In een gesprek met het ANP vertelde de Amerikaanse acteur dat de cast “op elkaar kon leunen en vertrouwen”.
Het laatste seizoen van de hitserie over een chaotische restaurantkeuken is vanaf 26 juni 2026 te zien bij Disney+.






