Bondscoach Ronald Koeman was tevreden met de 1-3 overwinning van Oranje op Tunesië op 25 juni 2026, maar wees ook op verbeterpunten voor de knock-outfase.

Na de wedstrijd zei Koeman dat de prestatie positieve kanten had, maar waarschuwde dat bepaalde fouten in de volgende ronde fataal kunnen zijn. 'Dat kan je de kop kosten in de volgende ronde,' zei hij, doelend op momenten van onoplettendheid.

De zege verzekerde de voortgang van Nederland in het toernooi, maar Koeman benadrukte de noodzaak van meer discipline en efficiëntie om tegen sterkere tegenstanders te kunnen concurreren.