Amanda Anisimova keert dit jaar terug naar Wimbledon, slechts enkele weken na haar herstel van de hartverscheurende nederlaag in de finale van 2025. De Amerikaanse tennisster had ongeveer zes weken nodig om terug te komen van de nederlaag, zo blijkt uit berichten.
In de Wimbledon-finale van 2025 verloor Anisimova in een spannende wedstrijd. De nederlaag was een zware klap, maar ze heeft haar vorm hervonden en is vastbesloten om opnieuw te strijden op de grasbanen.
Anisimova's snelle herstel heeft velen verrast, maar ze is vastbesloten om dit keer een ander einde te schrijven. Ze zal een van de kanshebbers zijn tijdens het komende toernooi en wil voortbouwen op haar eerdere succes.


