Alle twaalf medewerkers van het Radboudumc in Nijmegen zijn uit quarantaine na contact met een patiënt met het hantavirus. Geen van hen is ziek geworden, aldus een woordvoerder van het ziekenhuis. De patiënt was een opvarende van het cruiseschip Hondius, waar in april een uitbraak plaatsvond.
De quarantaine is nu opgeheven en er zijn geen verdere besmettingen onder het personeel gemeld.

